Microsoft 365 pro uživatele

Na tomto jednodenním komplexním kurzu se účastníci naučí základy práce se sadou nástrojů Microsoft Office 365.
Přehrát video

Co se na školení naučíte

Popis kurzu

Na tomto jednodenním komplexním kurzu se účastníci naučí základy práce se sadou nástrojů Microsoft Office 365.

Školení je určeno pro běžné uživatele, kteří začínají používat Microsoft 365 (dříve Office 365) uvnitř své organizace.

  • Uživatelé se naučí, jak využít nástroje Microsoft 365 pro zefektivnění spolupráce a komunikace se svými kolegy.
  • Účastníci porozumí možnostem ukládání a sdílení dat přes uložiště OneDrive či Sharepoint.
  • Zorientují se v prostředí aplikace Teams, která je centrem pro týmovou spolupráci.Naučí se vytvářet vlastní týmy a komunikační kanály, pořádat online schůzky a jak propojit Teams s dalšími aplikacemi.
  • Seznámí se s webovým prostředím aplikace Outlook, použitím kalendáře a správou kontaktů.
  • Naučí se využít aplikaci Planner pro plánování a sledování práce v týmu.
  • Zjistí, jak vytvářet formuláře v aplikaci Forms, formuláře sdílet a sbírat data od jednotlivých uživatelů.
  • Účastníci se také seznámí s možnostmi aplikace Sway, která je určená pro přípravu různých typů prezentací

Předpoklady:

  • účastník zná základy práce s počítačem
  • ví, co je nabídka start
  • umí pracovat s internetovým prohlížečem
  • tuší, co je kancelářský balík Office

 

U individuálního firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.

Osnova

Přihlášení k portálu služeb Microsoft 365
Přehled základních služeb
Desktopové, mobilní a webové verze aplikací

Seznámení se s Outlook Web App
Práce s elektronickou poštou
Práce s kalendářem
Práce s kontakty
Práce s úkoly
Tipy pro usnadnění práce s větším množstvím e-mailů

Popis jednotlivých úložišť (OneDrive, Sharepoint, Teams)
Správa složek a synchronizace s počítačem a mobilním zařízením
Vytváření nových dokumentů
Vlastnosti dokumentů
Historie různých verzí dokumentů
Sledování dokumentů
Správa dokumentů
Externí sdílení

Seznámení se s OneDrive
Sdílení souborů a složek
Synchronizace
OneDrive pro firmy vs. osobní OneDrive

Základní seznámení se s online aplikacemi
Výhody a omezení proti standardním verzím MS Office
Práce s online aplikacemi

Základní seznámení s aplikací Teams (účel aplikace, komponenty, týmy, kanály)
Možnosti spolupráce a sdílení
Práce se soubory
Příspěvky

Možnosti připojení k online schůzce
Ovládání online schůzky
Založení online schůzky, pozvání účastníků
Sdílení plochy a oken aplikací
Možnosti sdílení dat mezi účastníky online schůzky

Zaznamenávání různých typů poznámek
Práce s poznámkovými bloky, oddíly, stránkami a podstránkami
Vyhledávání z poznámkách
Sdílení poznámek

Úkoly a kontejnery
Sledování plnění úkolů
Zobrazení plánu v kalendáři

Tvorba a formátování formuláře
Možnosti sdílení
Sběr a vyhodnocování dat

Vytvoření struktury obsahu
Šablony a styly
Sdílení prezentace

SharePoint – firemní intranet
Stream – sdílení videí v rámci firmy

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram